fincandacay az da yesen çok da yesen bebeğe zararı var sormanıza gerek bile yok herkes tarafından yenen bir şey bi defalık yeseniz anlarım da sık sık yemesem yine de bir şey olur mu demişsiniz 😂 bir defa yesem bir şey olur mu da değil yani 😂 bence abartmayalım böyle zararlı şeyleri yemeyi 🥹 yazık günah dünyanın en ama en zararlı kötü şeyi gebelik harici bile yemeyin diyor doktorlar normalde