Denizj fincandacay aynen hamur kısmı bildiğimiz makarna. Marketlerde sade noodle var makarna gibi onlardan alabilirsin
busra__20022025 fincandacay hergün paket paket yemediğin sürece bir iki kez yemek zarar vermez bende hamileliğim boyunca canım çektiği zaman yedim ama max 4 bilemedin 5 tanedir. Yememek en iyisi ama canın çekiyorsa da bir kez yemek zarar vermez zaten plesanta bebeği koruyor ona yediğimiz en sağlıklı şeyleri veriyor. Yinede abartmadan ayda yılda bir kere yemekten bir şey olmaz
Anneoldum2 fincandacay bikere yiyin ya bişey olmaz ilk hamileliktede yedim 1 kere bir paket şuanda gebeyim oğlum yerken ara ara yedim bi kaç çatal
cakirbebek fincandacay ben bekarligimdan beri yiyorum sık sık ta yiyorum haftada 1 kez bazen 2 oluyor. Zararli evet ama zaten diğer zararlı şeyleri de yiyoruz yani inşallah birşey olmaz
3_bebelianne fincandacay Ben baharat eklemeden yedim sade yoğurtladım birkere ye bitşey olmaz sosları katmazsın
3_bebelianne fallikabla Karıştırms orasını🤫🙈Sosları hamilelikte koymadım valla neyse benim 6-7hafta sonra bitiyor ozaman acısını çıkarıcam
Pofidik123_ fincandacay ilk gebeliğimde benimde deli gibi canım istiyodu bişey yiyemiyoruz bi tek onu yiyebiliyodum sonradan ondan da miğdem bulandı bidaha giyemedim ama bende yiyodum bu hamileliğimde de geçenlerde canım istedi çok bu seferde çok tereddüt ederek bi tane yedim
fincandacay Pofidik123_ evet gerçekten benim de öyle yani normalde her şeyden midem bulanıyor ama ondan rahatsız olmuyoruz acaba neden
Fffyza23 Ayy tek değilmişiimm 😅 Benim de birkaç gündür aşırı çekiyor ama tek bir marka ve çeşni. Indomie tavuklu aromalı olanı. Şimdiye kadar dayandım ama bir tanecik yesem nolurrrr ki diye düşünüyorum kaç gündür 😭
fincandacay Fffyza23 indomie körili❤️❤️ Tavuklu daha az zararlı bence içinde yağ falan yok onun dndnd
SuEr_Tu1512 fincandacay Hayatında belki hiç yememiş olan ben, geçen hafta aşermiş gibi canım istedi🫣 Günde 1 tane olmak şartıyla 3,4 gün yedim🤷♀️
MadameTussauds fincandacay Ye tatlimm yaa yeee zaten kusup duruyoruz canin cekmis 40 yila bir ye gitsin ya bir kerede bisey olmaz sigara icen hamileler var yaa
Pofidik123_ fincandacay hiç bir fikrim yok benimde körilii ayy ne güzeldi ama hep onu yendiğim için ondan da tiksinmiştim belli bi süre sonra