Oğlumun ismi Göktuğ şimdi kızımız olacak sizce abisine tam uyumlu olsun diye Gökçe mi olmalı mı bu arada benim ismim de Tuğçe yoksa farklı olsun Beren mi olsun güzel yorumlarınız fikirlerinizi almak isterim ☺️ bu arada eşimin kuzeni var Gökçe ve pek sevmiyorlar ailelerinde Gökçe olmasından ve pek sevmemelerinden kaynaklı biraz çekimser Gökçe ismine karşı sizler ne düşünüyorsunuz ?