firdovs bence sezaryen kolaya kaçmak değil tam tersi sonuçta 7 kat kesilmeyi göze alıyorsunuz. Diğer doğumda da sancı çekmeyi eğer olursa alttan dikişi vs göze alıyorsunuz. İki doğum şeklinde de sancı çekeceksiniz birinde doğum önce birinde doğumdan sonra. Ben normal doğum yaptım doğumhaneden de yürüyerek çıktım toparlanma süreci yaşamadığım için bebek bakımında kimsenin desteğine ihtiyacım olmadı, aynı günlerde yakın arkadaşım zorunlu sezaryen oldu o da sanki normal doğum yapmış gibi çok çabuk ayaklandı. Ben sezaryen olsaydım psikolojik olarakta beden olarakta çökerdim çünkü ameliyathane ortamına girme düşüncesi dahi beni bayıltacak gibi yapıyor, bazıları da tam tersi normal doğumu düşününce aynı etkiyi yaşıyor. Ama benim şahsi fikrim normal doğum yanlısıyım çünkü ülkemizde maalesef sezaryen ticareti olduğunu düşünüyorum 🙏🏻