asena9 saglikciaanne 30+6 yım yarın kontrol var öğrencez bakalım sizin cinsiyet neydi maşallah bu arada ☺️
defnevedoruk saglikciaanne bizimde 30+0da 1470 32de 1970 34te 2500 olmuştu bir daha da haftaya perşembe 35+6da gideceğim 🥰
anneoluyorumm13 saglikciaanne 30+5te 2200 dü benim tombiş oğlum bayramdan sonra kontrolüm var bakalım kaç olucak 💕🌸
saglikciaanne asena9 teşekkür ederim oğlum olacak nasipse sizin ki nedir :) Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
asena9 saglikciaanne ay sağlıkla gelsin inşallah benimde oğlum olacak inşallah sağlıklı kolay doğumlarımız olur yarın öğrenince yazıcam inşallah ☺️🤍
saglikciaanne asena9 bol aminli olmuş mutlaka yazın merak ediyorum çok teşekkür ederim amin amin amin bu arada :)
saglikciaanne defnevedoruk masallah masallah artık çok hızlı kilo alma evresindeler :) sağlıklı kucağınıza alın ❤️
Htc4345 Zeyno1934 maşallah bebeşinize ya bnde 27+6da gitmiştik o zaman 1100 civari demişti iyi demişti ama aklımda şüphe kalmıştı zayıf mi acaba benim ki şimdi 😀😀
anneoluyorumm13 Bidunya ilk gebeliğim bilerek yaptığım bir şey yok ama her sabah biz muz yedim hiç aksatmadan omega3lü multivitamin kullanıyorum 4. Aydan beri acaba omu etkiledi diye düşünüyorum
Dceylan34 15 Mayısta gitmiştim 32.haftamdı 2.274 gr bugün 34 olduk 4 Haziranda ilk NST’ye giricez bakalım bu kız neler yapıyor içerde 🌸🩷😍
defnevedoruk --Edanur- yumurta hiç yiyemiyordum her sabah yumurta yemeye başladım bide peynir🙈 onun dışında bu ara çok karpuz yiyorum bide iştahım hiç yoktu biraz açıldı o yüzden hızlı almaya başladı bence 🥰