babygirl02 yani ben senden çok kiloluyum ve 33 yaşındayım geçen sene hemen kaldım, ama takviye kullandım senin de başlaman gerek.. ayrıca bence usg ile yumurta takibi yaptır ve ne kadar büyüyo hangi güç çatlıyo onu gör derim, kolaylaştırır gebe kalmanı eşinde de sorun yokmuş bence kalırsın biraz takip ve takviye ile