babygirl02 ilk defa mı pcos teşhisi kondu ve de ileri….ben 18 yıl önce daha lisedeyken teşhisi aldım, kilom senden çok ama düzenli yumurtlarım yumurtalar gelişir önemli olan da bu. doktorların pcosa otomatik olarak aşılama-tüp bebek önerileri olur onu dinleme derim. şu aşamada yapacağın şey inositol başlamak ki içinde folik asit de bulunur, gelecek ay regl sonrası yumurta takibi yapmak, bu da yumurtluyor musun gelişiyor mu bunu öğrenmene yardımcı olacak..iyi ve anlayışlı bir doktorla ilerlemen stresini azaltır yoksa sürekli bu tarz ezbere yorumlarını duyarsın