rbssss babymom2026 ilacın üzerinde kahverengimsi lekeler var sizinkide böyle mi acaba tereddüt ettim bozuk mu diye
Alina1111 Ben Regenesis max kullanıyorum. Araştırmalarım sonucu ve doktorumun tavsiyesiyle. İçinde folik asit dışında omega 3 var o da bebek gelişimi için çok güzel + küçük dozlarda farklı vitaminler ve 400 folik asit var (günlük doz)