newera lütfen öyle düşünme ben de 2 kere düşük yaptım sonrasında genetik doktoruna gittik eşimle tekrarlanan düşüklerin sebebi ne diye çok şükür bi şey çıkmadı ama sonucu benden size tavsiye bi kaç farklı kadın doğum doktoruna gösterin.Şimdi 35+2 gebeyim çok şükür bi problem yok ama ilk aylar farklı bi doktor a gidiyordum o bana kan sulandırıcı ve iğne yazmıştı fakat bende çok fazla etkileri vardı kuzenimde kullanıyordu onda böyle şeyler yoktu içim rahat etmedi doktorumu değiştirdim bana o kadar kızdı ki doktorum sen bunları nasıl kullanırsın diye bende pıhtılaşma olmadığı halde nolur nolmaz diye kullandırıyordu doktor şuanki doktorum nolur nolmaz diye kullanılmaz seni zehirler bunlar ben o riski almam dedi ve gerçekten iğneyi falan bırakınca normal e döndüm doktor çok önemli bi şey ben böyle bi sorun yaşadım kimse yaşasın istemem modunu hiç bir zaman düşürme o yüzden Rabbimden ümidini kesme her şey öyle bi anda oluyor ki ve çok da güzel oluyor bazı şeyleri bazen biraz akışna bırakmak gerekiyor uzun oldu ama böyle anlatmak istedim.