Kasım ayında boş gebelikten düşük yapmıştım. Sonrasında hemen gebelik düşünmedim. Öncesinde 14 kilo verdim. Sonra tekrar denemeye güç buldum ve bu seferde 6. Haftada bebeğimin kalbi durdu. Yine kendiliğimden düşük yaptım😞 düsük yaptıkta sağlıklı doğum yapma şansımız azalıyormuş. Gebe kalmakta problem yaşamıyorum fakat gebeliklerim devam etmiyor. Bu devran hep böyle mi dönecek