Ebru_ebru ben verdim meme reddi yaşadık 3 aylıkken emmeyi bıraktı kendi doktorumuz da sürekli grip olduğu için emziği bıraktır dedi ki sadece gece uykusunda alıyordu ve sürekli steril tutuyordjm emziği bıraktırdım ve hastalık sürecimiz gerçekten azaldı ama dediğim gibi oğlum emzikten dolayı emmeyi bıraktı ki devamlı da emziriyordum emziği benimsemesin diye