Merhaba arkadaşlar. Tüp bebekle hamile kaldım. 5 haftalık pazartesi kontrolüm vardı keseyi gördük yoluda gördük. Doktor her şey yolunda çarşamba günü rutin tahlillerini yaptır haftaya pazartesi görüşelim dedi. Bugün rutin tahliller için kan vermeye araştırma hastanesine gittim. Ultrasona da bakmak istedi. kese var 7 mm mi geçmiş kalp atışını görmem lazımdı bundan sonra da oluşacağını sanmıyorum gebeliği sonlandırmayız gerekiyor dedi. Şok içinde odadan çıktım doktorumu aradım doktorum sinirlendi bebek bile gözükmüyor ki daha dedi. Sen tahlillerini yaptır pazartesi gelin dediğim gibi dedi. Ama benim içim rahat değil acaba doktorum da farketti ama bir hafta da belki değişiklik olur diye mi beni telaşlandırmak istemedi. Ama normalde ufak bir şeyden bile şüphelense direk söyler. Başına böyle bir şey gelen var mı arkadaşlar?