october Berika23 benim de 5,31 çıkmıştı iki gün sonra 15’ti. sizin gebelik olmayadabilir ama tekrar kan vermekte fayda var
october Berika23 yok dış gebelikti. ama bunun değerle ilgisi yok tüpüm zaten hasarlıydı benim. lekelenme olabilir, belki hamile değilsiniz söküleceksiniz 5’in altı her zaman negatiftir sadece yükselme ihtimali var ama yükselmeyedebilir
Burcukrblt Berika23 reglm 3 mayista bitmisti 17 mayista kanda ogrendim sınırdaydı aksaminda tekrar verdim yukselecekmi diye doktor gebelik var demisti ama genede icim rahat etsin diye aksaminda tekrar vermistim
AylaSuna Berika23 3.96 da sağlık ocağında ki doktor olumlu gibi tekrar kan ver üç gün sonra dedi ve 206 çıktı olumsuz deyip kestirip atması doğru olmamış
Burcukrblt Berika23 ama var gozukuyor senin normalde 0.5 olmasi gerekirken seninki 4.75 dedin sanirim
Zumrammmm Nisannurr benim de iki gün önce 13 çıktı 30 sat arayala 18 olmuş şuan adet görüyorum bir hafta sonra gel dedi kimyasal mi artarmiki ?
Nisannurr Berika23 alakası yok canım 3 kimyasalım oldu hepsinde beta oranıyla kanama zamanım farklı oldu
babyshark__ Berika23 inşallah vardır bebiş Allahtan ümit kesilmezz haber et bakalım ne zaman a çıkarmış sonuç