Berika23 benim ilki düşük oldu 2.de yumurta büyüyordu başka takip vermediler çatlama olmadı galiba gününde adet oldum bu 3. dün bugün kontrole gittim büyüme var ilişki önerdi ptesi gel dedi belki çatlama iğnesi vs verir de tutar inşallah
sen de mutlaka bi kere kan ver canım artış görürsün inşallah değerler gelişim de herkeste aynı olmak zorunda değil ben 5 haftalıkken 800 değerle öğrendim düşük yaptığım gebelikte