nisaakb canım 1 hafta çok büyük bir sorun değil normal 2 haftaya kadar ileri gerilik çıkıyor hepimizde riskli olan, 3 ve 4 haftadır zaten, cihazlar düzgün ölmüyor belkide tam haftası’nda bebeğin ölçümden kaynaklı tamâmen üzülme sağlığı iyi olsun kilo alır 😍bide her şeyi yiyenin de zayıf oluyor hiç yemeyenin kilolu oluyor o genetikte oluyor