1Ali minussset mecbur uyarı vermek zorundalar sancılarınız sıkıntılı olsa zaten göndermezdi sizi. Haftanızda küçük değil evde kendinizi takip edin doğum sancısı anlaşılmayacak gibi olmuyor
minussset 1Ali öyleymiş ben nst çekilirken sancı hissetmedim birde bugğn sordum doktora benim için ne düşünüyorsunuz doğumla ilgili diye, beb biraz heyecanlıyım panikli biriyim bana dedi sezeryan daha uygun . 👉🏻👈🏻 Ben ne yapcam normal doğurmak İÇİN
T-159 minussset bekleyeceksin canım normal doğuma uygunsa catin neden normal doğum olmasın ki haftan da gelmiş zaten sancin varsa ki minik Sancılar bunlar çok değil çok gelince zaten hissedersin yani gönlünü ferah tut çoğumuz geçtik bu yollardan korkulacak atlatilmayacak şeyler değil çok kafana takma zamanı gelince hersey olacağına varıyor
T-159 minussset bende 32. Haftada çekildim bana da sancı var dedi ama ben sancı hissetmiyorum sadece bebek toplanması oluyor kasılma gibi arada onu hissediyorum. İlk doğumum da da böyle oldu hissetmiyorum diye kafama takıyordum ama doğum zamanı hissediyorsun yani çok fazla olunca o yüzden daha vakti var demekk i