1Ali doktorunda şey dedi sancılar var cumartesi tekrar gel nst dedi. Biraz telaşlandım. Baskı hissedersen bekleme dedi. Ben doğal olarak baskı hep hissediyorum baş aşağıda . Ağrı sızı olunca bekleme sancın var dedi. Beni ki korkutuyor ciddi bi durum mu anlamadım açıkcası.