Cennetkokulumeleklerinannesi Nasılsınız hanımlar cinsiyetini öğrenen varmı nasıl gidiyor hamilelik 🤰 benim yorgunluk ve uyku halinden başka hiç bir belirti yok kilo almadım karnım belli değil sizlerde durumlar nasıl
seyma281015 Cennetkokulumeleklerinannesi 12+4 üm 9 haftadan beri kusuyorum bitkinim kötü geçiyor 😣 cinsiyeti daha öğrenmedik
YagmurDaskn Cennetkokulumeleklerinannesi 12+4 cinsiyeti belli değil çünkü gitmedim erken diye düşünüyorum. 10 haftalıkken başladı bulantım hala devam ediyor. Şu an başım dönüyor. Karnım baya var 😂
Eda0509 Cennetkokulumeleklerinannesi 12+5 haftalığız bizde 💜😊 dün ikili test yaptirdim cinsiyet söylemedi. 2 hafta sonra söyler inşallah doktor. Belirti de yok 😅 sadece uyku hali var. 2 kilo almışım bide
zeyzey00 13+5 im cinsiyeti tam 13 haftalıkken doktor %85 olduğunu söyledi bugüne kadar mide bulantım yoktu lakin dün akşamdan beri çok fenayım 😢😢😢😢
Cennetkokulumeleklerinannesi zeyzey00 benim hiç olmadı bulantım arada bir tiksinme ama oda uzun sürmedi
Melikeahmettt zeyzey00 bende aynıyım seninle 1 haftaya kadar geçmişti ama iki üç gündür tekrar mide bulantılarım başladı 🤦
Cennetkokulumeleklerinannesi seyma281015 benim olmadı cnm bulantım önceki hamilelik lerimden biliyor çok zor oluyor karnı acıyor ögürürken
Cennetkokulumeleklerinannesi Sever hadi hayırlısı cnm kimi duysam erkek benimde bir oğlum olur inş banada dua edermisiniz cnm😊😘
Vldnfrkn Sever ikili taramada nasıl öğrendiniz bizde 11+2 yiz doktor tahminde bulundu ama bize söylemedi bilerek 😁 Perşembe ikili tarama için kan verdik sonucu öğrenecez☺️
Kumral Sever 2 li tarama testınde ckmıyorki cinsiyet nasıl ogrendnz test soncnda yzmıor ole bı snc yok
zeyzey00 Cennetkokulumeleklerinannesi benimde hiç olmamıştı bugüne kadar şuan acildeyim vitamin alıyorum
Cennetkokulumeleklerinannesi YagmurDaskn ya beni 1 ayda çağırdı çok uzun bir süre geldi geçmek bilmedi
seyma281015 Cennetkokulumeleklerinannesi senin iki kızın vardı dimi canım inşallah önce sağlıklı sonra erkek nasip eder Rabbim sana da 😊 Benim de bir kızım var bakalım hayırlısı artık 🥰 öğrenince yazalım
Cennetkokulumeleklerinannesi Eda0509 ne güzel cnm benim gibi rahat geçiyor o zaman aslında bu aylarda söylüyor doktor lar ama sakladı sanırım bebişin
Eda0509 Cennetkokulumeleklerinannesi düz yatıyordu bebiş. Bende sormadım açıkçası merak edeyim azcık daha diye. Doktor da bisey demedi zaten . 15 gün sonra randevum var o zaman öğrenirim 😊💜
TugbaDnz Yarin 11 haftalik oluyorum carsamba gunu dr gidicez belki soyler cinsiyetini arkadasimin 11. Haftada soylemisti doktoru
Cennetkokulumeleklerinannesi TugbaDnz benimde 11+1 cuma günü gidecem doktora 12 haftalık olacak benimde söyler diye tahmin ediyorum meyve suyu ve çikolata yemeyi düşünüyorum
Cennetkokulumeleklerinannesi seyma281015 3 tane kızım var cnm ☺️ Tmm yazalım cnm ama kimi duysam erkek 😊
TugbaDnz Cennetkokulumeleklerinannesi wc alakali sorunum yok sukur de cikmistir bence totom göğüslemde cok cikti hamile kaldigim kiloyla ayniyim suan hatta 500 gr eksik 😂
Gmzelii Cennetkokulumeleklerinannesi Cennetkokulumeleklerinannesi benimde iki kızım var 11 haftalık hamileyim bende önümüzde ki hafta gidicem cinsiyeti çok merak ediyorum 😌
GiZem3434 Cennetkokulumeleklerinannesi aş ermesi kızlarına benziyormu canım mesela ben oğlumda hiç kusmadım ama bu hamilelikte kusma kokuya hassasiyet var ve ben hep kızım olacak dedim ve çok şükür kızım oluyor Allah nasip ederse