Kamilemiyyy normal canım herkeste aynı belirtiler olacak diye bişe yok ki son adet tarihine göre bakma belki geç döllenmedir benim de öyle olmuştu doktorum ilk ölçtüğü şey kesenin boyutu sonra içinde bebek oluştukça onun boyutunu ölçüp haftasını ona göre söylüyor sana içini ferah tut doktorun bi sorun olsa söyler zaten kendi kendini strese sokma canım🙏🏻