bebek_29 ayy maşallah bizde en başından eşimle kız olursa duru erkek olursa çağan demiştik taaa ki kaynana bana soracak olursanız babanızın adını koy diyene kadar çağan cem olsun diyor ama ben istemiyorum çok diretiyorum çağanımın yakışıklı babası diyorum böyle böyle ikna edicem gibi 🤭 yani bende kaynana olursam Allah nasip ederse alsa karışmıycam isteyen istediği ismi koysun ne bu baskı fikir verme yani pazar günü annesinin yanına gittik isme karar verdiniz mi dedi eşime vakit bırakmadan evet çağan dedim yaa falan dedi böyle öyle gıcık oldum ki anlatamam sabırrr😤