aysegulsuerdem kesinlikle iç ilacı ama ilacı aç karna alman önemli yani sabah aç gece yatmadan yine açken yemek sonrası alınmaması gerekiyor ayrıca bende aynı durumdayım kusmaktan korkuyor oldun artık burnum kanıyor o derece şiddetli olduğu oluyor ve ben yemeklerden tiksinmiştim artık ilacı kullanıp kullanmamak arasında çok kaldım artık asla yanımdan ayırmıyorum. Ama dediğim gibi benim çok şiddetli olduğu için bulantımı tamamen kesmedi ama kusturmuyor. Bir de vücudun çok susuz kaldıysa serum taktırır doktor bana iki,üç defa taktılar sudan da tiksinmiştim çünkü en şiddetli olduğum hafta 7-10 arasıydı suan ilaç daha da iyi geliyor