Benimennembirmelek Mucizee80 bu başvuru bile saçmalık ötesi ztn Nasıl olsa 2025 sonrası doğum yapan herkese yatacak bu zıkkım o zmn niye başvuru yapıyoruz ki doğum yapınca girek hesaba yada hesabı olmayanlara PTT’ye yatsın işte millet doğursun diye oyalıyorlar 🥴
Orkay Benimennembirmelek çocuğumu nasıl kanıtlayacağım anlayamadım bende :))))) E devletten çıkmıyor birde
Benimennembirmelek Denizz43 valla bacım bende anlamadım neresine girilecek ama bu gidişle bize girecek 😂😂 Nüfusuma kayıtlı çocuk yokmuş öyle çıktı 😂
Benimennembirmelek Nymphadoraa yok yapamadım sonra da uğraşmafım yoğunluk var ztn istesek de olmaz sanırım
Benimennembirmelek Orkay 😂😂😂😂çocuklar da elden gitti Yardım yardım değil trajikomik bi hal aldı yorumları okudukça kırılıyorum🤣🤣
Orkay Nymphadoraa iyi de reddedilecek birşey yok ki 😬 30 ocakta doğdu evladım. Tek şart 2025 Ocak sonrası değil mi