Benimennembirmelek Bebekmert bana msj geldi uygulama üzerinden başvuru durumunuzu takip edip eğer yardıma uygun görüldüysem halk bankasından alabilecekmişim
Benimennembirmelek Mucizee80 yaw bunlarda iki kuruş para verecekler yok uygulamaydı yok sistemdi bir boklar çıkardılar giremiyoruz da 🥴
Benimennembirmelek Denizz43 valla bacım bende anlamadım neresine girilecek ama bu gidişle bize girecek 😂😂 Nüfusuma kayıtlı çocuk yokmuş öyle çıktı 😂
Mucizee80 Benimennembirmelek valla öyle yarın bir günde bankada sıkıntı yaşayacaz herkes çekmek için gidecek yoğunluk olacak bebeklerle zor olacak keşke tanımlı hesaplara yatrsalardı en azından mobil bankacılıktan da takip ederdik
Benimennembirmelek Mucizee80 bu başvuru bile saçmalık ötesi ztn Nasıl olsa 2025 sonrası doğum yapan herkese yatacak bu zıkkım o zmn niye başvuru yapıyoruz ki doğum yapınca girek hesaba yada hesabı olmayanlara PTT’ye yatsın işte millet doğursun diye oyalıyorlar 🥴
Nymphadoraa Hanımlar uygulamada çocukları ekleyince çocuğun isminin altında ödeme listesi çıkıyor. Orası olabilir ama bende ödeme kaydı bulunamadı yazıyor