Hizliveofkeli Kızlar isim bulmak çok zor değil mi ya? Benim kafam inanılmaz karışık. Herkes oğlunun ismini yazsın da burdan birbirimize fikir olalım. Benim oğlumun adı Uraz. Anlamı şans demek. Öz Türkçe bir isim.
Hizliveofkeli buse2507 bizim de Ekim sonu olacak sanırım. Doktoru ayarlayabilirsem 29 Ekim istiyorum. Ne güzel şimdiden karar verebilmişsiniz ❤️
buse2507 Hizliveofkeli Ben karnıma düşer düşmez erkek olursa yağız ali kız olursa elisa dedim canım🥰 bu arada benimki de 40 haftalık doğarsa 27 Ekim görünüyor aynı gibiyiz🥰
Hizliveofkeli Zegooo ya bana da kıza benziyor dedi diye kıza hazırlamıştım. İsmi de hazırdı. Hop ben şok 😂
ErsBegAs Hizliveofkeli valla şimdiden parçalıyor anasını 🤣 yani o kadar Aslan adında öğrencilerim oldu hepsi birbirinden yaramazdı 🤣 ama hala yetiştirmeyi savunuyorum hahahah (pişman olmam umarım 🤣)
5_erkek_annesi Hizliveofkeli ben 5 ci oğluma hamileyim benimkiler sıradan 🤭 Altan can Atlas Ayaz Aras Emir Asaf 🌹
Semagzll Hizliveofkeli ikizlerim vardı birisi melek oldu Uras Alp di adı diğerinin adı da bize Umut olsun diye Umut Aras koyduk