october Ben tüp bebek sürecinde olanlar için demiyorum canım 🥹 Bu sürece hiç girmeyenler abartıyor demek istedim aslında. Tabikide zorluğu var, herkesin bedeni, yaşı, sıkıntısı ve süreci bir değildir ❤️ Milleti korkutmasınlar, süreç uzadıkça zorlaşıyor ama bu sürece korkupta başlamadıkça yıllarca bekleyenlerde çok, bu da manevi olarak fazla yıpratıcı oluyor 🥲