Nilpekan lütfen rahim filmi.cekilmeden ve yumurtalarınızın catlayacak kadar büyüyüp büyümedigini net bir şekilde anlamadan tüp bebek girişiminde bulunmayın ben size rahim filmi çekilmeden nasıl tüp bebek önerildigini asla anlamadım. Ben 34 yaşındayım, sizin gibi aylarca bana tüp bebek yapın olmaz dendi gitmedigim doktor kalmadı. En son bulunduğum şehirde tüp bebek de yapan bir prof buldum ve ona gittim. Hemen rahim filmi çekmek istedi ben tüplerinin açık olup olmadığını bilmeden sen tüp bebek yapmalisin diyemem dedi. Çekildim ve iki tüpüm de kapalıydi birini acabildi ve yeterli olacağını söyledi. Yumurta takibi yapmaya başladık reglinin 2. Günü gittim ve oluşan yumurtalarını bakıldı büyümüyordu 13 mm de kalıyordu. Bana yumurta geliştirici ilaç verdi ve kullanmamı istedi 5 gün. İlacı kullandıktan sonra istediği tarihte gittim ve çatlayacak kadar büyüdügünü gördük ilişki tarihi verdi. Eğer bu ay catlamazsa diğer çatlatma iğnesi ne gecicez biz tüp bebekten önce elimizde olan herşeyi denicez doğal gebelik için dedi doktorum. Bakın bana ne hormon testi yaptı Esra hoca ne de amh asla bakmadı bunlar bizim için önemsiz testler artık dedi. Lütfen umudunuzu yitirmeyin, sizi rahim filmi bile çekmeden hemen tüp bebeğe yönlendiren bir doktora da süpheyle yakalamanızı tavsiye ederim bana doktorumun söylediği şey buydu.