bsrm 3 kez yaşadım maalesef, ilkinde olabiliyor bazen böyle dedi doktorum o yüzden araştırmadık. 2.de kürtajdan sonra bebeği özel laboratuvara gönderdik neden olduğunu anlamak için, kromozom anomalisi çıktı. 3.de benim araştıracak mental sağlığım kalmadığı için araştırmak istemedim. Ama doktorumun tavsiyesiyle tıbbi genetik bölümüne gidip genetik testlerimi yaptırdım ve pıhtılaşma sorunum olduğu ortaya çıktı. Son kürtajdan sonra 3 ay korunduk, 4. ay hamile kaldım ve bebeği görür görmez kan sulandırıcı iğne ve coraspin kullanmaya başladım. Nasipse pazartesi günü doğumum var 😊