aysgl3306 Yanlışın var dış gebelikse eğer ki daha hızlı ve fazla artış olur dış gebelikte gebelik oluşur fakat tupte kalır yumurta tüpte kaldığı için Gelişmesi imkansız olur ve buna dış gebelik denir aliniri . kimyasaldada değer yükselmez fazla hemen adetle atılır .