Papatyam_42 karnını çok bastırma bi tık arkaya doğru otur canım, ben de artçı olarak bindiğimde öyle yapıyordum. Bir de altıma özel minder yapmıştım 2 katlı dubleks hahshshsh baya rahat olmuştu. Zaten bebek rahatsız olunca tekmeyi vuruveriyor babası iyice öne gidiyordu 😂😂