Bebem 12 haftalık olduğu için bazı riskleri atlatmışızdır dedim ve bugün kendimi eve motorla bıraktım. Çok özlemişim motor sürmeyi sanki anadolunun ortaçağ zamanında 4 nala at koşturmuşum gibi özgür hissettim. Arada bir turla ak istiyorum bu şekilde sıkıntı olur mu acaba? Düşme riski falan var diye yağmurlu günlerde sürmicem ama kaza da yapabilirim of çok kararsız kaldım