SancarMom Kızlar selam, bu hastanede bebeğini, çocuğunu doktora götüren var mı ve hangi doktora? Doğduğundan beri evim yakın olduğu için oraya götürüyorum memnun kalabileceğim bir doktor olmadı ilgi alaka bekliyorum malum yeni anneyim 7 aylık oğlum var .
1kopek1bebek SancarMom evet orda iyi doktor yok resmen elitium bile daha iyi kadın değilde erkek var bi tane
Eceunverkanra SancarMom Merhaba, murat sutcu bizim doktorumuz oglumun tamamlayici sagligi oldugu icin onu tercih etmistik simdiye kadar memnun olmadigimiz bir durum yasamadik ama tabi artik yan dali oldugu icin +500 tl aliyorlar yine de sorun etmedik. Simdi yenidogan bebegimiz gelecek ben de kara kara dusunuyordum acaba murat beye mi devam edelim yoksa baska bi doktor mu diye.
Elifimsib SancarMom orada doğum yapmıştım erken doğum olduğu için kızım iki hafta küvezde kaldı. O sürede Ali Alkan ilgilenmişti normal poliklinikte de muayenelerini yapıyormuş yine. Evimiz yakın olsaydı sonrasında da ona gitmek istiyorduk kontrolleri için. Bilgisi, ilgi alakası çok güzeldi o zorlu süreçte kendisinden çok memnun kalmıştık
SancarMom 1kopek1bebek Murat Sütçü var oda saglık sigortası +500₺ katılım ücreti istiyor o yüzden başka doktor bakıyorum yani hepsi mi 0 olur anlamadım
1kopek1bebek SancarMom benim gebelik takibim livde billur hocaya gidiyorum. Ablamın iki tane çocuğu var o biliyor ona sormuştum daha yeni sordum hatta oraya götürene kadar elitiumdaki daha iyi dedi kendiside oraya götürüyor. Bende mecbur başta live götürcem sigortamızda var yani şimdi livde ücret ödemicez elitiumda kim bilir ne kadar. Zaten sigortaya ödüyoruz
SancarMom 1kopek1bebek Hamileliğim plansızdı. Doğum paketi 75 bin dediler özel aşılar vs geçersizdi. Bende öğrendiğimde billur hanıma gittim çook memnun kaldım çok istedim orada doğum yapmayı ama malesef maddi olarak çok geldi takiplerimi billur hanımda yaptırdım 30. Haftaya kadar daha sonra medipolde doğum yaptım ordanda çok memnun kaldım 🙏🏻
Eceunverkanra 1kopek1bebek Merhaba, nasilsiniz? Elitiumdaki doktor hangisi acaba isim soyleyebilir misiniz?
1kopek1bebek SancarMom üzüldüm son dakika değişiklik sizin için zor olmuştur mutlaka ama doğum yaptığınız hastanede gayet iyi diye biliyorum 🙏🏼 bende geçen gün sordum sigortam karşılıyormu diye %30 katkı payı ödicekmişiz çok üzüldüm ama evime inanılmaz yakın eşim sürekli iş seyahatinde oluyo riske atamam mecbur orada doğum olucak
SancarMom Eceunverkanra Öyle gerçekten hem dünya kadar para verip sigorta yaptırdık hemde +500 vermek istemiyorum ablamda 2 cocugunu murat beye goturuyor bakalım 🫠
1kopek1bebek Eceunverkanra merhaba teşekkür ederim ☺️ umarım sizde iyisinizdir 🙏🏼 doktor yasin dağ olması lazım
Eceunverkanra 1kopek1bebek Ben de iyi olmaya calisiyorum sagolun🙏🏻 Tesekkur ederim not edeyim ben de💐
SancarMom 1kopek1bebek Tabi mutlaka çok iyi bir doktor umarım güzel istediğiniz doğum şeklinde doğum yaparsınız
SancarMom Eceunverkanra @1kopek1bebek Selamlar, rastgele Beril Berberoğluna randevu aldım ve çook memnun kaldım yani hemen hemen her doktoru denedim orda ilk defa soru sormadan akışkan konuşmasıyla, bebekle iletişimi, muaynesi çok beğendik instagram hesabında çok aktif olduğunu söyledi artık beril hanımla devam edeceğim umarım hep böyle gider 🤣🙏🏻
Eceunverkanra SancarMom Merhabalar, tavsiyeniz icin cok tesekkur ediyorum hemen baktım ben de🙏🏻 Yeni gelmis sanirim hastaneye o zaman hosgelmis diyelim🥰
Eceunverkanra Elifimsib Merhabalar, benim de haftaya liv hospital’de dogumum olacak 37.haftada ama bebegimde gelisim geriligi oldugu icin doktorum bu sekilde uygun gordu, bir ihtimal kuveze girme ihtimali olabilirmis insallah olmaz diye dua ediyoruz ama surecle ilgili bilgi alabilir miyim sizden? Memnun kaldiniz mi acaba? Daha once konusmustuk sanirim yusuf hocanin hastasiyim ben de☺️
Elifimsib Eceunverkanra merhaba evet konuşmuştuk hatırlıyorum 😊 öncelikle sağlıkla gelsin miniş inşallah küvez ihtiyacı olmadan sağlıkla alırsınız kucağınıza🙏 biz memnun kaldık doktoru çok ilgili,sakin birisiydi benim kızım solunum açısından çok zorlu bi süreç geçirdi durumu başlarda kritikti ama bu durumu bile içimizi rahatlatacak en iyi şekilde anlatmaya çalışmıştı. Haftada üç gün doktordan bilgi alınabiliyor normalde ama biz gittiğimiz zamanlarda doktor yerindeyse konuşuyorduk illaki bilgi günlerini bekleyin demiyordu. Hemşirelerde gayet iyiydi. Normalde emzirmeyen anneler haftada üç gün görebiliyor bebekleri diyorlar ama ben emzirmediğim süreçte de her gittiğimde gördüm. Emzirenler için de her gün yarım saatlik bi süre veriliyor. Babalar haftada iki gün görebiliyordu bazı hemşireler buna dikkat ederken bazıları sıkıntı çıkarmıyordu. Doğum sonrası hastanedeyken de hemşireler arayıp ne zaman müsait olduklarını soruyordu ona göre inip görüyorduk bebişi. Biz genel anlamda memnun kaldık bebeğim çıkarken 1960 gramdı iki gün emzirmeyi denedik orada zaten onlarda beslerken emme refleksinin iyi olduğunu gördükleri için çıktık. Sağlık açısından başka bi sorunu yoksa kilosu 2 kgden fazlaysa girmez küveze diye düşünüyorum girerse de gözlem amaçlı kısa bi süre tutarlar bence. Ama olur da girmesi gerekirse yenidoğan yoğun bakımı açısından hastanenin gayet yeterli ve güvenilir olduğunu unutmayın içinizi biraz daha rahatlatır bunu bilmek