Smyy2425 DuruDefne_mommy evet benimde öyle olmuştu 1.hamilelikte psikolojik olarak bile 2.trimestera girmek bana iyi geldi inşallah böyle devam eder hepimizin 🥹🌺💐
Talentedmom DuruDefne_mommy kesinlikle son trımestırda artık hareketler kısıtlanıyor ağırlaşıyorsun ağrılar artıyor beni daha zorluyor
DuruDefne_mommy Talentedmom benim de öyle olmuştu bu ikinci gebeligim ilk gebeligimde de 2.trimester çok rahat geçmişti inşallah Buda öyle olur
Talentedmom DuruDefne_mommy 2.ciler daha zor oluyormuş onu anladım cinsiyet fark ediyor mu bilmiyorum ama oğlumda bu kadar zor geçmemişti
Zumruduanka160 MadameTussauds kusmuyorum ama birkez kustum rahatlamıştım. Yani hep huzursuzum sürekli midem bulandığı için keyfim 0 bok gibi hissediyorum afedersin .. ağlıyorum filan canım sıkılıyor çünkü hiçbişey yapasım gelmiyor enerjim de yok
Yagmurkya Zumruduanka160 ayniyiz kusmak yok 7 24 bulantı herşeyden tiksinme yataktan kalkmamak ayrıca ağızda ekşimsi bi tat iç sıkıntısı kalp çarpıntısı ne zaman gefecekkk
Zumruduanka160 Yagmurkya normalde de psikolojik sıkıntıları olan biri miydin ? Bazılarında yokken çıkıyormuş da hamileyken bende zaten hep vardı .. iştah 0 acıkınca mecbur bişeyler yiyorum .
EsoMom_ DuruDefne_mommy 13 bitince 2. Trimester bitiyor :) doktorların hesabından giriyor uygulama benim hala 1. Trimester diyor 13 bitince 2. Trimester diyo 😀😀😀😀
Dilaraa55 DuruDefne_mommy Yok canım ikinci hamileliğim en güzel zamanlar 2. Trimester bana öyle geliyo 3. Artık miğde yanmasından duramiyorum ilkindede böyle olmuşdu🫠