DuruDefne_mommy Kucuk_dunyam ay deme öyle geçer inşallah sabırlı olmak lazım ama bazen dayanamıyorum bende 😏😏
Miniginannesiiii1111 DuruDefne_mommy 2. Trimester 15+6 şükür arada kasık ağrısı oluyor buda geçecek eminim 🥰
DuruDefne_mommy Miniginannesiiii1111 inşallah hepsi bir gün son bulur bebişlerimize sağlıkla kavuşuruz 🥰🥰
Zumruduanka160 MadameTussauds kusmuyorum ama birkez kustum rahatlamıştım. Yani hep huzursuzum sürekli midem bulandığı için keyfim 0 bok gibi hissediyorum afedersin .. ağlıyorum filan canım sıkılıyor çünkü hiçbişey yapasım gelmiyor enerjim de yok
MadameTussauds pnremr22 Neyseki kusmuyorsun ben hem mide bulantinin dibine vuruyorum hemde kusuyorum o kadar kasildim ki dün gözlerim kan canagi oldu kasigim agridi cok kötü ya 😭
pnremr22 MadameTussauds yaaa kusmak daha kötü valla. Herseyden tiksiniyormusun. Kaç haftaliksin bu arada. Bide bulantın geçsin diye ne yiyorsun iyi geliyorlar mi.
DuruDefne_mommy EsoMom_ uygulamaya göre öyle gözüküyor sata göre bide ben dün ikili tarama testi yaptirmistim oradada 13+1göründü bitti herhalde bilmiyorum bende😀
EsoMom_ DuruDefne_mommy 13 bitince 2. Trimester bitiyor :) doktorların hesabından giriyor uygulama benim hala 1. Trimester diyor 13 bitince 2. Trimester diyo 😀😀😀😀
MadameTussauds pnremr22 Dün aksam o kadar kötü oldum ki anlatamam Allahim yasatmasin bidaha 😭 Tiksinmede var evet buzdolabini acinca özellikle fena oluyorum 9+2 haftaligim sen ? Nohut cipsi aliyorum onu yiyorum tuzlu kuru iyi geliyor sen peki