Buse4161 KumpirsMom merkez üssü başiskeleymiş aşkım biz de tam fay hattının üstünde oturduğumuz için fena hissettik bana 6 gibi gelmişti hatta 4 5 saniye fazla sürse bina falan yıkılırdı burda