Pofidik123_ Buse4161 canım ben hissetmedim ya tam da fay hattına yakın oturuyorum izmit plajyolunda sen nerde oturuyorsun
Buse4161 Pofidik123_ plajyolunda biz de oturduk hatta tramvay yapılmaya başlandı taşındık arkamızda treb yolu vardı her geçtiğinde ev sallanıyordu 🤣 merkez üssü başiskeleymiş 2.9 yüksekliğindeymiş canım denizden falan olmadığı için çok hissettik biz demek ki