Rojda09 yaşayacak günü varmış bizim planlar bahane ☺️benim sadece 2 yaş anne sütü takıntım var hakkına girmiim diye. İlk çocukla 2nci arası 3 yaştı. Emzirmeyi kestim hamile kaldım. Bunda da eşim 2 yeter bi oğlan bi kızı tattık falan derken ikna etme sürecine girdim anca 3 yaşındayken ikna oldu 😀 inşallah doğunca da iyi ki yapmışız der 🙈