ignur ben coraspinle beraber kullanıyordum, coraspini diğer takviyelerimle beraber gece uyumadan önce içiyordum o yüzden iğneyi sabah yapmayı tercih ediyordum. Sen de kendi için nasıl rahat edecekse öyle rutin oluştur, her gün aynı saatlerde olmasına dikkat et sadece. Sabah ya da akşam hiç farkı yok