Royem62 Kızlar hadi kızlarımız için düşündüğümüz isimleri yazalım biz 24+4 günlüğüz adımızda Eylül Dila ♥️
Kelebek06 Morrinah benim kızımın adida gökçe şimdiden söyleyeyim çok yaramaz oluyorlar ve hiperaktif çevremde 6 kişi de benden sevip bu ismi verdi hepsi çok pişman 😂
Cnsyldz Royem62 23+5 haftalığız düne kadar hiç bir isime ısınamadım derken bir sahabenin isminden çok etkilenerek afra ismini koyabilirim🥰🫣
Nursemom90 Kalbimi çalan evrt bu olmalı dediğim isim bulamadım ya aslında hamilelik planlarken beren ismini çok beğeniyordum beren ela olsun diyorum eşim iki isime ikna olmuyor
Phyloo Nursemom90 iki isim pişmanlıktır eslem gökçe koydum eslem bilinmiyor bile 😂🤷♀️ kullanılmayacaksa çift koyma ki genelde kullanılmıyor ikinci