Kader070 olur olur tek başına bişey ifade etmiyor ama sizi çok iyi anlıyorum doktor doktor gezdim psikolojimiz bozuldu detaylidaki doktor hiç olumlu konuşmadı falan kabus gibiydi. Sonra bi doktor buldum o baya anlattı konuştuk rahatladım çok büyük ihtimalle kaybolur teste de bir şey çıkmaz ama çok paniksjn böyle gebelik sürecini tamamlayamazsin dedi yapalım rahatla deyince yaptırmıştım 1o gunde de çıktı sonuçlar