Kader070 merhaba. Aynı durumu bende yaşadım. 22+4 de. Bende de detaylıda sadece bağırsakta parlaklık gözükmüştü diğer herşeyi normaldi gelişim geriliği vs de yoktu doktor banada fetal dna önerdi. Ben araştırdım genelde ileriki haftalarda geçtiği ve tek başına bu bulgunun bi şey ifade etmediği yazıyordu. Detaylıdan sonra normal kadın doğum ve perinatolojiye gittim ordaki doktorlar çok aşırı bi parlaklık göremediler takipte kalın denildi fetal dna yı yaptırmadım 27+5 kendi doktoruma gittiğimde parlaklık falan göremedi geçmişti çok şükür eminim sizin de öyledir. Bir ay zor bi süreç geçirdim hep aklımdaydı siz bu süreci yaşamak istemiyosanız testi yaptırın rahat edersiniz