Esmakeskin ignur ayyy inşallah 💕 birbirimiz içinde dua edelim . Rabbim nasip etsin bu sefer bize de ❤️❤️❤️ çarşamba ne kadarlık oluyorsunuz
ElifUner Esmakeskin amin canımm herşey yolunda şükür. 6 haftayız tam şu an için. Bende sizin için dua edeceğim Allahım inşallah güzel haberler duymayı nasip etsin 🥰🙏🏼
Esmakeskin ignur maşallah 💕 benimde sat a göre 7+1 ama 3 gün fark vardı en son 6+5 olur diye tahmin ediyorum 💕
ignur Esmakeskin yakınızzz ayy Saglikla beraber dogum hikayemizi de paylasalim insallah dua edicemm bize🥰🥰
Minnakminik ElifUner ben de yarın gideceğim ve sat a göre geriden geliyor, yarın inşallah kalp atışını duyarız. Sat a göre 7 ama ultrasona göre 6 haftaydı. Birinci gebeligimde de düşük yaptım ondan çok endişeliyim.
ElifUner Minnakminik hiç endişelenme bende öyleydim çok şükür iyiyiz şu an 🥰 🧿 sende duyacaksın inşallah 🙏🏼