ElifUner kalp atışı belki daha yeni oluştu belki yavaş gelişen bir bebektir hemen kötüye yormayın Allahın izniyle güçlenir belirtiye gelincede gelip gider onlar kendinizi strese sokmayın bence benimde gelişimi geride şuan 6+1 olması lazım kalp atışı görmemiz lazım ama keseyi yeni gördük geriden geliyor olabilir böyle şeyler bence