Beyzaknr Kızlar bat 1 di şimdi erken gebelik testi yapcam çok korkuyorum çokta heyecanlıyımmmmmm lütfen dua edin pozitif çıksın
2melekannesi_ Beyzaknr benim de bat 1 ben de çok heyecanlıyım bir yanım diyor test yap bir yanım bekletiyor günüm geçene kadar beklicem sanırım😬🙈
Beyzaknr Cimcime30 aaaaa belki erken yaptın sende ya bekle biraz benim başım çok ağrıyor ondan şüpheleniyorum bide belirti var