İlk gebeliğimde 20. Haftada ortaya çıktı, serklaj olmadı hep yattım, progestan düzenli kullandım, son haftalarda endol kullandım ciğer geliştirici yapıldı 30. Haftada .37 de doğurdum sağlıklı bi şekilde . Şuan 2. Gebelik kısalık yaşamadım bu gebeliğimde