Melissayda Kızlar az önce lavaboya gitmek için uyandım gittiğimde iç çamaşırımda avuç büyüklüğünde ıslaklık vardı. Şu an bebişim hareketli takip ediyorum bir daha bir şey gelmedi. Ağrım, sancım, kasılmam vs yok. Bunlar olmadan da su gelir mi ?
Sadebiriii Melissayda Ağrı sancı ve kasılma olmadan nişan gelmeden de su gelir ama normal akıntınız da olma ihtimali var mı şuan nasılsınız 9 saat önce yazmışsın canım 🌸
Miniginannesiiii1111 Melissayda suyun sızıntı yapmıyorsa eğer ilk oğlumda suyu gelmiş bir birey olarak anlamamam imkansız ılık ılık istemsiz akıyor öyle diyeyim
Derinshee Kaç haftalıksınn ama su o kadar az olmaz baya bir iki bardak boşalırcasına olur diye biliyorum sızıntı şeklinde de olabilir takip edin tekrar olması durumunda sudur
Melissayda @Derinshee 36+4 canım akşam 21.00~ 22.00 acildeydim ayak bileğim çok şişmişti nst bir şey çıkmadı şimdi uyanıp görünce korktum 28 mayıs randevum var zaten şu an uyuyamıyorum da takip ediyorum teşekkür ederim 😢
Derinshee Melissayda Herşey gönlünce olur inşallah içini ferah tut kendini strese sokma aman diyim , bir sıkıntı yoktur inşallah su bile olsa haftan gayet güzel 29 haftalık doğum yapıp çok şükür sağlıklı olanlar var kendini hiç üzme bende erken doğum riskinden 29. Haftadan beri yatıyorum imza atıp çıktım en son hastaneden şuan çok şükür 35 olduk endişelerim azaldı stres daha çok sıkıntıya yol açar kendini korkutma sakin kal ve takip et bir şeycik olmaz inşallah sağlıkla kavuşursun yavruna ❤️
Aysgl_1925 Melissayda Bebeğin suyu bir anda da gelebilir azar azar da siz hala doğurmadıysanız takip edin bence… koyu renkli çamaşır giymeye çalışın bu dönemde
Melissayda @Derinshee amin canım inşallah rabbim senide sağlıkla kavuştursun bebeğine dikkat et bol bol dinlen kendine bak az bir zaman kalmış 🩷
Melissayda @GirlandBoy_Mom kuşum bir daha gelmedi takip ediyorum kasıklarım ağrıyor yarın randevum var inşallah bir şey yoktur. Sen gittin mi ?
GirlandBoy_Mom Melissayda anladım canım inşallah su değildir gerçi haftanda iyi olsada bişey olmaz 🌼ben gitmedim sanırm benim enfeksiyon ya bi bitmedi
Melissayda @GirlandBoy_Mom aşkım enfeksiyon bende de görünüyor dün idrar tahlili verdim ama bende ağrı, yanma yok sende var mı ? Bu yüzden de su gelmiş olabilir mi ?
deryakrgz Melissayda bende de enfeksiyon vardı sürekli iç çamaşırım ıslanırdı . Değiştirmek zorunda kalırdım. Günde belki beş kez felan . Ağrı yanma kaşıntı bende de olmuyordu. Olabilir. Ama kesin odur diyemem. Doktorla görüşmeniz daha uygun olur 🤗
GirlandBoy_Mom Melissayda bende de yok aşkım enfeksiyon belirtisi bende ondan aceba su mu sızıyor demiştim çamaşırım ıslandı pazar günü pazartesi de aynısı oldu ve durdu enfeksiyona bağladım bende bilemedim ki
Melissayda @deryakrgz evet canım yarın soracağım dün devlette idrar tahlili vermiştim ama sonuç için bekleyemedim kendi doktoruma soracağım bunun için ilaç verdi mi size
deryakrgz Melissayda e nabızdan görebilirsin canım sonuçlarını buraya atarsan yorum yapabiliriz 🤗 evet ben üç dört kez tek kullanımlık toz şeklinde antibiyotik kullandım.
deryakrgz Melissayda yassı epitel yüksekliği irritasyonu yani enfeksiyonu ifade ediyor diye biliyorum kuzum ben ..