monica50 ikimelekannesi___ teşekkür ederim şimdiden ikinci böyle olmaz diyorlar ama şuan bana çokk uzak 😂
ikimelekannesi___ monica50 hahahaha bana da öyleydi üçüncüye gebeyim 🤣 bir hoca vaktiyle şey demişti kadınlar o acıyı unutmasalardı asla bir daha çocuk getirmezlerdi 🤣
monica50 Hilalcanim kız valla hatırlamıyorum canımın derdindeydim 😂 ama direkt bir iğne yapılmadı, bi dil altıma hap verdiklerini hatırlıyorum bide kolumda serum vardı ordan bi ilaç taktılar
monica50 ikimelekannesi___ valla ne zaman unutuluyor bilmiyorum şuan unutulacak gibi değil sadece dikiş ağrısı bile çokk kötü