Nurellaaaaaaa1212 Ben mesela bazen söylenen şeyi anlamayıp 7 kere hee? diye sorup yine anlamayıp anlamış gibi yapıyorum. Bi de evde aklıma bişey geldiğinde gülüyorum diye eşim korkuyordu benden kdlffşfç
MadameTussauds Nurellaaaaaaa1212 Evde kimse yokken wcye gittigimde kapiyi acik birakirim kapiyi kimse yokken niye kapatayim ki bosuna efor yani kalsin acik sjsjsjsjjs 😂😂
[silindi] Nurellaaaaaaa1212 ben de kendi kendime konuşuyorum genelde evlendikten sonra eşim bir şey mi diyorsun kendi kendine mi konuşuyorsun sen demişti yok be şarkı söylüyorum demiştimw jdöfkflfşf
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi yazdığını görmeden etiketledim ya kalp kalbe karşı derlerrr sende üzüldün müü ay bile çeker giderr
Nurellaaaaaaa1212 Nurellaaaaaaa1212 MadameTussauds bunu bi kere eşim yapmıstı o tuvaletten cıkmıs ben eve girmiştim ve evde bir lağam kokusu aman Allahım çıldırdım nasıl kokuyorrrrrr giderlerden mi geliyo bu koku cıldırıyorum evde. 1 sene sonra itiraf etti kendisi ben yokken kapı açıkken zırtlarmış kdmflföflföfşf
Nurellaaaaaaa1212 edabolukbasi3- anaaam. Ben de kullanırken öyleydim ama geçti bıraktım sende bırakıcaksın söz mü 😂
MadameTussauds Nurellaaaaaaa1212 Sjsjjsjssjjssjjs 😂😂😂😂 Bak bu zamana kadar hic esimden böyle bi sikayet almadim demekki isimi iyi yapiyorum 😂😂😂
[silindi] Nurellaaaaaaa1212 evet ahsjdkkd ama yıllar geçince az önce açtığın posttaki gibi mal olduğumu falan her şeyi öğrendi ahdjdkfmkd
ErsBegAs Nurellaaaaaaa1212 bazen sırf ağlayasım olsun diye hüzünlü şarkılar açıp ağlıyorum 🤣🤣🤣 kocam da diyor ki psikopatsın
Nurellaaaaaaa1212 ErsBegAs Allah çarpsın kahkaha attım çünkü ben de yapıyorum kdldpdfl 1 senedir ağlamadım ya biraz ağliyim diyip hüzünlü şarkı açıyorum oclcpclv
Alyadnz33 Nurellaaaaaaa1212 çocuk emzire emzire tuvalete memem açık gittim tuvaletten çıkarken karşıda ayna var bir baktım 😃😃
ErsBegAs Nurellaaaaaaa1212 kdkdkskdj söylerken dudaklarım titreye titreye ağlıyorum bir de kdndjdjs susunca da kendimi garipsiyorum