FatmaZehra06 bende istanbul Acıbadem internationalda yaptırıyorum 2. Olacak bu ilkinde hamile kaldım 2 aylıkken kalbi durdu kaybettim geçen sene. 2 ay önce kendiliğinden kimyasal gebelik atlattım. Şimdi tekrar tüp bebek sürecindeyim rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰