Mayasey sanıyorum ilk hissetmem 20 falandı. Onda da çok emin olamadım. Gaz mı, bağırsak hareketi mi, damar atması mı..? Hepsi o kadar karışıyor ki. Bazen bacağımda damar atması oluyor, aynı his karnımda olsa bebek zannederim 🤣 24 deyiz ve bende artık tekmelerini hissetmek istiyorum 😁
Deletedmom231 Ebusss 4 aylık oluyoruz ilk 3 ay zaten kilo verdim kusmaktan şuanda ara sıra oluyor bulantılarım birde herşeyden tiksiniyorum yanımda biri öksürse falan anında bulanıyor midem
MucizemmHD Sevcanbulut1 ben ilk zaman ayırt edemedim ama sonra sonra hareketler tekrarlandıkça bebeğin hareketleri olduğunu çok rahat anlıyorsunuz merak etmeyin ☺️ İlk başlarda ufak ufak seyirmeler şeklinde oluyo sonrasında daha tok hareketler hissediyorsunuz çok güzel bir duygu gerçekten ☺️ Bi süre sonra kendinizi sürekli karnınızı dinlerken buluyorsunuz ☺️ Ben halaa elim karnımda uyuyorum 🥰☺️
Smyyy Deletedmom231 rabbim en yakın zamanda hissettirsin gerçekten çok güzel bir duygu ben yemek yediğim de ve yattığımda baya oynuyor 😂
Deletedmom231 Ebusss 2-3 hafta sonra seninde azalır inşallah 15 haftalıkken daha fazlaydı benimde mide bulantılarım🤷♀️
Deletedmom231 Smyyy Ayy kuzenlerim falan hamileyken anlatırlardı içim ürperirdi🙈 nasıl tepki veririm hiç bilemiyorum😂😍
FtmaOngn Smyyy bende suan 14 haftalığım herkez bu haftada imkansız dio sma dün duştan sonra krem sürerken böle bastırdığımda oynadgni hissettim sonra dedim daha çok küçük ben ole hissettim galiba :))
Smyyy FtmaOngn canım valla kim ne derse desin ben hissettiğimi biliyorum gaz falan değil kesin oynuyor
Dderryaa Tubi9285 bende 18haftalığım ilk defa gece hissettim ama geceden beri bidaha hissetmedim😂😂bend eedşe ediyordm bişeymi oldu acaba diye
Tubi9285 Dderryaa ay bende ya niye bişi yok Diyorum eşime kontrolde 8 Mart’ta öncemi gitsek diye tutturdum
Tugbax68 Dderryaa bazen günlerce hissetmedigim oluyor 23 haftalığım şimdi bebisler küçük oldugu için çok hissedemiyoruz
Pinkyy Tubi9285 20+2 de ilk tekmeyi hissettim,ikiz beklediğim halde ve zayıf hamile kaldım göbeğim filan hiç yoktu,daha önce acaba hareketiymiydi tekmesimiydi dediklerimin hepside yaa gaz yadaa mideden bağırsaklardan gelen ses ve hareketmiş 🙈