Sevcanbulut1 ben ilk zaman ayırt edemedim ama sonra sonra hareketler tekrarlandıkça bebeğin hareketleri olduğunu çok rahat anlıyorsunuz merak etmeyin ☺️ İlk başlarda ufak ufak seyirmeler şeklinde oluyo sonrasında daha tok hareketler hissediyorsunuz çok güzel bir duygu gerçekten ☺️ Bi süre sonra kendinizi sürekli karnınızı dinlerken buluyorsunuz ☺️ Ben halaa elim karnımda uyuyorum 🥰☺️